Ako podporovať aktivity JA Slovensko?

Zatvoriť


Súťažné kategórie

13. október 2020

Hlavné kategórie

1. AT&T Manažérsky tím

2. Avion Marketingová prezentácia

3. Citi Finančné riadenie      

4. Accace Výročná správa

5. S&T Produkt študentskej firmy - výberová kategória

 

12. jún 2020Manpower Leadership Award - výberové ocenenie jednotlivcov

16. jún 2020 - Výber finalistov pre medzinárodnú súťaž Company of the Year Competition - výberové ocenenie

 

Pozrite si aj Sprievodcu pre účastníkov Veľtrhu podnikateľských talentov (obsahuje dôležité informácie k výročnej správe, interview v stánku a prezentácii na pódiu) .

Neexistuje žiadny recept na výhru. Každá študentská firma je iná a musí sa preto sama rozhodnúť, ako na veľtrhu najlepšie prezentovať svoje silné stránky a skúsenosti jej členov a ako demonštrovať svoje dosiahnuté úspechy a jedinečnosť svojho príbehu.

Okrem osobitých kritérií pre jednotlivé súťažné kategórie je potrebné vziať do úvahy aj nasledujúce všeobecné, no nemenej dôležité atribúty hodnotenia odbornej poroty:

  • Preukázali a/alebo vysvetlili študenti svoje úspechy vo vzdelávaní a ich individuálny a tímový rozvoj počas práce v študentskej firme?
  • Aplikovali študenti inovatívny prístup k výzvam súvisiacim s vedením študentskej firmy?
  • Pochopili študenti hodnoty, ktoré ich študentská firma priniesla svojim výrobkom / službou na trh, resp. samotným spotrebiteľom?
  • Aký vplyv mala na študentov samotná learning-by-doing skúsenosť?
  • Do akej miery pochopili členovia študentskej firmy fungovanie firmy a podnikateľské princípy?
  • Aký vplyv mala študentská firma na študentov v oblasti rozvoja nasledovných podnikateľských kompetencií / dokázali ich študenti počas súťaže efektívne demonštrovať?
  • Kreativita 
  • Sebavedomie
  • Iniciatíva
  • Tímová práca
  • Vynaliezavosť
  • Vytrvalosť
  • Zodpovednosť                                                                                                            

Hodnotenie každej z kategórií prebieha aj formou interview vo výstavnom stánku. Odborná porota berie do úvahy aj nasledujúce kritériá:

  • Je účel stánku jasný a je v súlade s vizuálnych dojmom, ktorým stánok na zákazníka pôsobí?
  • Zodpovedá vzhľad stánku činnosti študentskej firmy alebo produktom/službám, ktoré študentská firma ponúka?
  • Má stánok nejaké unikátne/kreatívne prvky a vedia študenti odprezentovať, ktoré to sú a v čom je ich jedinečnosť? Vedia študenti odprezentovať v čom je ich študentská firma jedinečná?
  • Sú študenti schopní viesť zákazníka cez obchodný proces typický pre predaj na veľtrhu od začiatku až do ukončenia obchodu/predaja?
  • Asistujú členovia tímu jeden druhému pri práci v stánku a tiež pri rozhovoroch s porotcami?