Ako podporovať aktivity JA Slovensko?

Zatvoriť


Priebeh a časový harmonogram

Časový harmonogram 
  • 04. 02. 2020 Zverejnenie online prihlášky na veľtrh (7:00)
  • 07. 02. 2020 Uzávierka prihlasovania na veľtrh (10:00)
  • 20. 02. 2020 Žrebovanie čísel stánkov (livestream na facebooku 10:00)
  • 01. 03. 2020 Posledný termín pre vyplnenie nominačného formulára pre Leadership Award (učitelia dostali link e-mailom)
  • 24. 03. 2020 Posledný termín na vyplnenie registračnej karty a zaslanie materiálov – reportu (výročnej správy), fotografie a prezentácie na pódiu. (Po veľtrhu budú všetky správy zverejnené na web stránke JA Firmy). 
  • 31. 03. 2020 Veľtrh podnikateľských talentov, Bratislava - Avion Shopping Park    
  • 21. 04. 2020 Mentoring pre tímy postupujúce do TOP Finále, Bratislava
  • 30. 04. 2020 Mentoring pre tímy postupujúce do TOP Finále, Košice
  • 12. 05. 2020 TOP Finále JA Firiem, Bratislava
  • 22. - 24. 7. 2020 Company of the Year Competition, Lisabone, Portugalsko

V prípade potreby si Junior Achievement Slovensko, n.o. vyhradzuje právo na zmeny v časovom pláne i v systéme hodnotenia v akejkoľvek fáze priebehu súťaže.

Program veľtrhu
  • 07:00 - 09:00    Príchod, registrácia (JA stánok)
  • do 09:15           Príprava stánkov JA Firiem, Zbieranie podpísaných registračných kariet (dobrovoľníci)
  • 09:30 - 09:45    Porada učiteľov (pri JA stánku)
  • 10:00 - 10:30    Slávnostné otvorenie Veľtrhu podnikateľských talentov
  • 10:30 - 17:00    Prezentácia JA Firiem v stánkoch
  • 10:30 - 16:00    JA Coffee Time pre sprevádzajúcich učiteľov JA Firiem
  • 12:00 - 12:30    Obedňajšia prestávka
  • 10:45 - 14:30    Prezentácie JA Firiem na pódiu
  • 16:15 - 16:45    Oceňovanie učiteľov JA Firiem
  • do 16:30            Zbieranie spätných väzieb k veľtrhu (dobrovoľníci)
  • 17:00                 Slávnostné vyhlásenie výsledkov veľtrhu
  • 18:30                 Ukončenie veľtrhu, balenie výstavných stánkov

Dovoľujeme si Vám pripomenúť, že tento program má pracovný charakter a JA Slovensko si vyhradzuje právo zmien až do definitívneho potvrdenia oficiálneho programu.

Organizačné informácie
  • Cestovné náklady, prípadne náklady na ubytovanie hradí vysielajúca organizácia. Počas veľtrhu bude zabezpečené občerstvenie vo forme studeného balíčka a nápoja pre každého prezentujúceho člena tímu a učiteľa. Ostatné občerstvenie a nápoje si každý zabezpečuje na vlastné náklady.
  • Pre JA Firmy z iných miest a regiónov sme pripravili prehľad možností dostupného ubytovania v Bratislave.
Výstavné stánky

Výstavné stánky budú pripravené pre JA Firmy v deň veľtrhu. Študenti, budú môcť s výzdobou výstavných stánkov začať až ráno v deň konania veľtrhu od 7.00 hod. Žrebovanie čísel stánkov prebehne naživo 20. marca 2020 o 10:00 h, v livestreame na Facebooku JA Slovensko.

Každá JA Firma bude mať na prezentačné účely k dispozícii jeden stánok vytvorený plastovými výstavnými panelmi (viď obrázok nižšie).
Rozmery stánku (predbežné orientačné rozmery):

Prosím, rátajte s centimetrovými odchýlkami, panely sú spájané lištami. Súčasťou stánku bude malý stolík s rozmermi približne 80x80cm a 1 stolička (JA Firma vyznačí svoj záujem o stolík a stoličku v prihláške).

Každý stánok bude mať zabezpečený prístup k elektrine.

V Avione je bezplatný wifi prístup k internetu. Myslite však na to, že spoľahlivosť takýchto otvorených sietí sa výrazne znižuje s počtom prihlásených, takže určite odporúčame nestavať prezentáciu v stánku na fungovaní internetu. Pri prezentácii na pódiu nebude pripojenie k dispozícii vôbec.

JA Firma si sama zabezpečuje:

  • predlžovačky, v prípade potreby prístupu k elektrickému zdroju,
  • prezentačnú techniku v stánku,
  • dekoráciu stánku.